Selecteer een pagina
Servicedesk medewerker
Servicedesk medewerker

Het succes dat we dagelijks bij onze klanten brengen wordt gerealiseerd door onze fantastische collega’s die met veel passie, energie en vooral kennis en kunde werken om het de gebruikers zo prettig mogelijk te maken. Dat gaat een heel stuk verder dan alleen de mooiste technische oplossingen neerzetten. Om echt waarde te creëren, willen we in de huid van de klant kruipen, echt begrijpen wat waarde voor hen betekent, en dan samen blijvend bouwen aan de toekomst. Daarbij is jouw rol als servicedesk medewerker van groot belang. 

Wat ga je doen

Als Servicedesk medewerker bij ITON ga je deel uitmaken van een dynamisch team met collega’s. De vragen zijn divers en komen van zowel eindgebruikers als ervaren IT-experts. Aan jou de taak deze meldingen op waarde in te schatten en de juiste beslissingen te maken, zodat de klant snel en tevreden wordt geholpen.

 

  • Je bent eerste aanspreekpunt van de klant: Je bent klantvriendelijk, helder in je taalgebruik en stelt de klant gerust indien nodig;
  • Je kan de inkomende meldingen analyseren, vraagt door bij onduidelijkheid en weet waar de prioriteiten liggen. Door de juiste vragen te stellen kom je snel tot de kern;
  • Je kan beoordelen of directe afhandeling mogelijk is;
  • Je kan tegen afwisselend werk, waarbij je soms de telefoon beantwoordt terwijl je ook nog met andere meldingen bezig bent;
  • Je bent stipt op tijd, ervan bewust dat de servicedesk dé spil is van de organisatie en werkt netjes en efficiënt.

Wij vragen

Jij stelt jouw analytisch vermogen, communicatieve vaardigheden en pro-activiteit in dienst van het leveren van meerwaarde aan de klant. Door de combinatie van ‘de klant snappen’ en een procesmatige instelling weet je altijd de beste oplossing te vinden. Als je al eerder bij een Managed Service Provider hebt gewerkt, ga je daar veel plezier van hebben. Verder breng je mee:

 

  • Minimaal een mbo-opleiding;
  • Minimaal een jaar ervaring met werkzaamheden op een IT Servicedesk. Levenservaring is belangrijker dan werkervaring;
  • Kennis van bedrijfsnetwerken en werkplekken, Office 365 en bij voorkeur een Microsoft certificering;
  • Kennis of ervaring met ITIL;
  • Enthousiasme;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

Wij bieden

We weten dat we veel van je vragen en daarvoor mag je ook iets verwachten. Daarom hebben we een paar voordelen voor jou:

  • Een uitdagende baan met veel diversiteit bij één van de meest innovatieve service providers van Nederland;
  • Een uitstekend salaris, aangevuld met meer dan prima secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • De kans om je in een razend tempo te ontwikkelen;
  • De mogelijkheid om samen te werken met ontzettend leuke en slimme collega’s;

Geïnteresseerd?

Dat kan toch bijna niet anders. Stuur je cv en motivatie op naar pz@iton.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Heb je vragen of heb je geen zin om de gebaande paden te volgen? Neem dan rechtstreeks contact op met Peer Bouman via email (peer.bouman@iton.nl) of via WhatsApp door de onderstaande QR-code te scannen. Tot snel!

Als eerste op de hoogte

Abonneer op onze nieuwsbrief

Logo-ITON-footer

Contact

> Neem contact op

Werken bij

> Kom bij ons werken

Gegevens

Landjuweel 20
3905 PG Veenendaal

Algemeen
088 070 06 00

Support
088 070 06 25
sd@iton.nl

Socials

     
IBI | ISO27001 | ISAE3402
Share This