Toni

De telefoontjes naar de helpdesk hebben vaak iets te doen met het wachtwoord van een gebruiker, veelal over het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Hierdoor is de IT helpdesk vaak druk met het afhandelen van simpele telefoontjes in plaats van andere zaken. Daarnaast is de eindgebruiker ook vaak veel tijd kwijt omdat er niet ingelogd kan worden.

Grip op jouw rechten

Voor veel organisaties blijven de rechten van medewerkers op of binnen applicaties, Document Management Systemen, mailboxen en andere zaken lastig inzichtelijk te maken. Vaak stromen medewerkers door, maar behouden ze de oude rechten. Met TONI is het mogelijk om toegang op rol te automatiseren.

Nieuwe medewerkers? Geen probleem

Wanneer er een nieuwe medewerker binnen jouw organisatie komt betekend dit vaak dat de IT afdeling flink wat voor moet bereiden. Met Toni is het gemakkelijk functierollen aan medewerkers toe te wijzen. Hierdoor krijgt een nieuwe gebruiker gelijk toegang tot alles wat die betreffende rol nodig heeft, bijvoorbeeld SharePoint Sites, OneDrive folders, mailboxen, en applicaties.

Toni voor jouw organisatie

Met Toni is het mogelijk de controle weer terug te krijgen over jouw IT landschap. Toni maakt het gemakkelijk om nieuwe gebruikers toe te voegen of wachtwoorden te herstellen. Neem contact op om te zien wat er mogelijk is voor jouw organisatie.