Selecteer een pagina
Operational Manager Support
Operational Manager Support

Samen met zeventig ontzettend leuke collega’s zijn wij al meer dan veertig jaar één van de meest moderne serviceproviders van Nederland. Samen werken we keihard om continue waarde te creëren voor onze klanten. Door onze snelle groei als serviceprovider is onze afdeling Service & Support steeds belangrijker geworden. En laten we nu daar de juiste uitdaging voor jou hebben, we zijn namelijk dringend op zoek naar een Operational Manager Support die deze afdeling naar een nog hoger niveau tilt.

Wat ga je doen

Dat is natuurlijk vrij eenvoudig in te vullen. Jij wordt verantwoordelijk voor het efficiënt en succesvol laten verlopen van de operatie binnen onze services- en supportafdeling en maakt daarmee onze klanten, medewerkers en aandeelhouders blij. Punt.

Oké, stiekem wel iets meer. Jij gaat niet alleen onze klantenteams, servicedesk en NOC afdeling naar een hoger niveau tillen, ook ga je er voor zorgen dat onze processen worden geoptimaliseerd en dat de samenwerking binnen de afdeling en met andere afdelingen nog verder wordt versterkt.

Uiteraard heb je maar één doel, en dat is dat onze klanten op de beste mogelijke manier hulp krijgen. Sterker nog, dankzij jouw bezielende leiding werkt het team pro-actief aan het voorkomen dat de klant überhaupt dringende hulp nodig heeft. Logischerwijs motiveer je meteen je medewerkers, je smeed een fantastisch team en je blijft mensen uitdagen om continu een stap verder te zetten. Eigenlijk alles wat een ervaren manager al van nature doet.

Als Operations Manager Support word je onderdeel van het MT en vorm je een belangrijke schakel in onze organisatie. Jij vertegenwoordigt de afdeling en denkt mee in de verder ontwikkeling van ITON. Aan de andere kant ben je niet bang om in de klei te staan en ben je in staat om dagelijkse operationele uitdagingen het hoofd te bieden en in goede banen te leiden met je team.

Wij vragen

Voor deze functie zoeken we niet alleen passie, creativiteit, relativeringsvermogen en een handen uit de mouwen mentaliteit (alhoewel dit natuurlijk veruit de belangrijkste kenmerken zijn).  We zoeken iemand met een trackrecord. Iemand die het klappen van de zweep kent. En vooral iemand die de dynamiek die een commerciële serviceprovider met zich meebrengt omarmt en die in staat is om een team naar een hoger plan te tillen.

Dat betekent:

  • Een open mind en een honger naar continu verbeteren;
  • Een helikopterview en het vermogen om chaos te voorkomen in een dynamische organisatie;
  • Zeer goede communicatievaardigheden;
  • Accuraat, stipt en service-, maar vooral resultaatgericht;
  • Ervaring met het aansturen van een gretig team;
  • Een hoge mate van zelfstandigheid;
  • Passie en energie (en een flinke dosis humor);
  • 40 uur per week van je tijd om deze baan tot een echt succes te brengen.

Daarnaast is het handig als je voldoende kennis hebt, zodat je ook snel aan de slag kan:

  • Een afgeronde hbo/wo opleiding (en uiteraard bijpassend werk- en denkniveau);
  • Minimaal 7-9 jaar relevante werkervaring in de IT;
  • Aantoonbare ervaring als manager van een servicegerichte organisatie
  • Recente werkervaring bij een IT serviceprovider is een dikke pré;
  • Relevante kennis van de laatste trends in het vakgebied.

Denk je dat je hier niet aan kan voldoen, maar ons wel kan overtuigen dat dat helemaal geen probleem is? Dan ben je meer dan welkom om het te proberen!

Wij bieden

We weten dat we veel van je vragen en daarvoor mag je ook iets terug verwachten. Daarom hebben we een paar voordelen voor jou:

  • Een prima salaris met pensioenregeling;
  • De kans om je in een razend tempo te ontwikkelen;
  • De mogelijkheid om samen te werken met ontzettend leuke en slimme collega’s;
  • De waardering van deze zelfde collega’s, omdat jij ervoor zorgt dat zij gelukkig zijn;
  • De uitdaging om het gehele team naar een nog hoger plan te tillen.

Geïnteresseerd?

Dat kan toch bijna niet anders. Stuur je cv en motivatie op naar pz@iton.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Heb je vragen, of heb je geen zin om de gebaande paden te volgen? Neem dan rechtstreeks contact op met Bob Schrauwen via email (bob.schrauwen@iton.nl).

Als eerste op de hoogte

Abonneer op onze nieuwsbrief

Logo-ITON-footer

Contact

> Neem contact op

Werken bij

> Kom bij ons werken

Gegevens

Landjuweel 20
3905 PG Veenendaal

Algemeen
088 070 06 00

Support
088 070 06 25
sd@iton.nl

Socials

     
IBI | ISO27001 | ISAE3402
Share This