Selecteer een pagina
Nieuw: chatten met onze servicedesk
Nieuw: chatten met onze servicedesk

Onze servicedesk is – naast bellen en mailen – nu ook te bereiken via de chat. Via deze mogelijkheid mogen onze actief beheerde klanten een snelle reactie verwachten en worden ze geholpen met hun verzoek.

Jouw gegevens zijn bij aanvang van de chat direct bij ons bekend en we kunnen bestanden, links, handleidingen en andere informatie uitwisselen. Van de chat wordt ook een ticket aangemaakt, zodat alle gegevens bekend zijn voor eventuele opvolging en naslag.

Actief beheerde klanten kunnen een nieuwe chat met de servicedesk starten (tijdens kantooruren) via onze website. Op elke pagina staat rechtsonder een oranje tekstballon. Ze kunnen daarop klikken en hun gegevens invullen, waarna er verbinding wordt gemaakt met de servicedesk van ITON.

Hoe werkt de chat

Als eerste op de hoogte

Abonneer op onze nieuwsbrief

Logo-ITON-footer

Contact

> Neem contact op

Werken bij

> Kom bij ons werken

Gegevens

Landjuweel 20
3905 PG Veenendaal

Algemeen
088 070 06 00

Support
088 070 06 25
sd@iton.nl

Socials

     
IBI | ISO27001 | ISAE3402
Share This