Selecteer een pagina
Hoe voeg ik een forum toe aan mijn startpagina in SharePoint?
Hoe voeg ik een forum toe aan mijn startpagina in SharePoint?

In dit topic leggen wij uit hoe je een forum toevoegt aan je startpagina. Om een forum direct op je startpagina zichtbaar te maken, moet deze eest beschikbaar zijn.

  1. Open de startpagina waarop je het forum wil toevoegen.
  2. Ga naar het tabblad Pagina en klik op Bewerken.
  3. Zet je cursor op de plaats in je pagina waar je het forum wil invoegen.
  4. Ga naar het tabblad Invoegen en kies App-onderdeel.
  5. Selecteer aan de linkerkant in de lijst Onderdelen en het forum en klik op Toevoegen.
  6. Selecteer het webonderdeel om deze te bewerken.
  7. Aan de rechterkant verschijnt nu een deelscherm, daarin kun je de eigenschappen naar eigen inzicht configureren.
  8. Als je klaar bent klik je op Toepassen of Ok.
  9. Kies Opslaan om de pagina te bewaren.

Als eerste op de hoogte

Abonneer op onze nieuwsbrief

Logo-ITON-footer

Contact

> Neem contact op

Werken bij

> Kom bij ons werken

Gegevens

Landjuweel 20
3905 PG Veenendaal

Algemeen
088 070 06 00

Support
088 070 06 25
sd@iton.nl

Socials

     
ISO 27001 certificate
ISAE 3402