Hoe voeg ik een forum toe aan mijn startpagina in SharePoint?
Hoe voeg ik een forum toe aan mijn startpagina in SharePoint?
In dit topic leggen wij uit hoe je een forum toevoegt aan je startpagina. Om een forum direct op je startpagina zichtbaar te maken, moet deze eest beschikbaar zijn.
- Open de startpagina waarop je het forum wil toevoegen.
- Ga naar het tabblad Pagina en klik op Bewerken.
- Zet je cursor op de plaats in je pagina waar je het forum wil invoegen.
- Ga naar het tabblad Invoegen en kies App-onderdeel.
- Selecteer aan de linkerkant in de lijst Onderdelen en het forum en klik op Toevoegen.
- Selecteer het webonderdeel om deze te bewerken.
- Aan de rechterkant verschijnt nu een deelscherm, daarin kun je de eigenschappen naar eigen inzicht configureren.
- Als je klaar bent klik je op Toepassen of Ok.
- Kies Opslaan om de pagina te bewaren.
Als eerste op de hoogte
Abonneer op onze nieuwsbrief
