Selecteer een pagina
Hoe stel ik kanaalmeldingen in?
Hoe stel ik kanaalmeldingen in?
Als jouw team met Microsoft Teams werkt, wil je dat iedereen op de hoogte blijft van recente activiteiten. Het liefst wel op een manier die het beste bij jou past. Met kanaalinstellingen bepaal je wanneer en hoe je een melding ontvangt. We maken in dit topic onderscheid tussen algemene kanaalinstellingen en instellingen op kanaalniveau.

Algemene kanaalinstellingen

Wanneer Teams actief is en een kanaal getagd of vermeld wordt, ontvang je standaard een melding of een e-mail als Teams langer dan een uur inactief is. Dit kan je wijzigen via de algemene instellingen onder je eigen foto.

  1. Klik rechtsboven op je foto.
  2. Klik op instellingen.
  3. Onder meldingen kan je instellen welke melding je wilt ontvangen bij een kanaalvermelding. Je kunt direct voor andere activiteiten de vermeldingen instellen.

Instellingen op kanaalniveau

Als je voor een kanaal specifieke eisen hebt, dat kun je kiezen voor instellen op kanaalniveau.

  1. Houd je muis op de naam van het desbetreffende kanaal en klik op de drie puntjes die verschijnen.
  2. Klik op kanaalmeldingen.
  3. Kies vervolgens je instellingen voor alle nieuwe berichten en kanaalvermeldingen.
  4. Je slaat de nieuwe instellingen op door op opslaan te klikken.

Als eerste op de hoogte

Abonneer op onze nieuwsbrief

Logo-ITON-footer

Contact

> Neem contact op

Werken bij

> Kom bij ons werken

Gegevens

Landjuweel 20
3905 PG Veenendaal

Algemeen
088 070 06 00

Support
088 070 06 25
sd@iton.nl

Socials

     
ISO 27001 certificate
ISAE 3402