Selecteer een pagina
Hoe plan ik een online vergadering in via Teams?
Hoe plan ik een online vergadering in via Teams?
Je kan een Teams vergadering zowel via Outlook als via Microsoft Teams zelf inplannen. In dit topic behandelen wij de tweede manier.

  1. Klik in het linker menu op Agenda.
  2. Klik rechtsboven op + nieuwe vergadering.
  3. Vervolgens opent een venster waar je alle gegevens van de vergadering kunt invullen. De meeste velden spreken voor zich. Bij vereiste deelnemers toevoegen kun je alle personen toevoegen van wie jij verwacht bij de vergadering aanwezig te zijn. Je kunt er ook voor kiezen om de gebruikers van een specifiek kanaal uit te nodigen via het veld kanaal toevoegen. Door rechtsboven op opslaan te klikken, verstuur je de uitnodiging.
  4. Je kunt ook de planningsassistent gebruiken voordat je op opslaan klikt. Wanneer je alle genodigden hebt toegevoegd, laat deze zien wat het beste moment is om een vergadering te houden. Dit baseert de assistent op basis van alle agenda’s van de deelnemers.
  5. Deelnemen aan de vergadering doe je door in Teams naar je agenda te gaan en op de vergadering te klikken. Je krijgt dan de optie om deel te nemen.

Tip

Wanneer je voor de optie kanaal toevoegen hebt gekozen, verschijnt de vergadering in het chatvenster van dat kanaal.

vergadering inplannen via teams

Als eerste op de hoogte

Abonneer op onze nieuwsbrief

Logo-ITON-footer

Contact

> Neem contact op

Werken bij

> Kom bij ons werken

Gegevens

Landjuweel 20
3905 PG Veenendaal

Algemeen
088 070 06 00

Support
088 070 06 25
sd@iton.nl

Socials

     
ISO 27001 certificate
ISAE 3402