Selecteer een pagina
Hoe maak ik een lijst in SharePoint?
Hoe maak ik een lijst in SharePoint?

Doormiddel van een lijst kun je bepaalde gegevens via SharePoint eenvoudig delen met je collega’s.

  1. Navigeer naar de site waar je de lijst aan wilt toevoegen.
  2. Klik op het tandwiel en kies Voeg een app toe.
  3. In de lijst met Apps, kies je voor Aangepaste lijst.
  4. Type vervolgens een naam, deze kun je later aanpassen.
  5. Klik op Maken om de lijst aan te maken. Wanneer de lijst is aangemaakt, krijg je de volledige site inhoud te zien inclusief je nieuwe lijst. De lijst wordt niet weergegeven in het menu.
  6. Klik rechts op de lijst en kies Instellingen.

De lijst toevoegen aan het menu

  1. Ga naar het instellingen scherm.
  2. Klik op de eerste optie Naam van de lijst, beschrijving en navigatie.
  3. De vraag “Dit lijstitem op de werkbalk Snel starten weergeven?” beantwoord je met Ja.
  4. Klik op Opslaan.

Als eerste op de hoogte

Abonneer op onze nieuwsbrief

Logo-ITON-footer

Contact

> Neem contact op

Werken bij

> Kom bij ons werken

Gegevens

Landjuweel 20
3905 PG Veenendaal

Algemeen
088 070 06 00

Support
088 070 06 25
sd@iton.nl

Socials

     
ISO 27001 certificate
ISAE 3402