Hoe geef ik een collega toegang tot mijn site in SharePoint?
Hoe geef ik een collega toegang tot mijn site in SharePoint?
In dit topic leggen wij je uit hoe je een collega toegang geeft tot jouw site.
- Ga naar de site waar je de persoon toegang wilt geven.
- Klik op de knop Delen.
- Type de naam van de persoon. Vanaf het moment dat je begint te typen zoekt SharePoint naar de persoon en zal het een lijst weergeven.
- Klik op de naam van de collega om deze te bevestigen.
- Type een kort welkomstbericht voor de collega.
- Klik op Opties weergeven.
- Kies de groep waartoe de collega moet behoren. Achter de naam van iedere groep staat het machtigingsniveau. De persoon wordt toegevoegd aan de groep en krijgt dus alle machtigingen die de groep heeft op alle verschillende sites waar de groep rechten heeft. Dus niet alleen op de huidige locatie.
- Klik op Delen.
Wanneer je zelf niet het recht hebt om personen aan de gekozen groep toe te voegen, zal de eigenaar van de groep de aanvraag moeten goedkeuren.
Als eerste op de hoogte
Abonneer op onze nieuwsbrief
