Selecteer een pagina
Elke beheerklant van ITON ontvangt KTO
Elke beheerklant van ITON ontvangt KTO

ITON blijft altijd ontwikkelen en hecht daarom waarde aan de input van klanten. Vanaf 25 mei ontvangt elke beheerklant van ITON een klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Wij vinden het belangrijk om feedback te krijgen en dat te gebruiken voor de optimalisering van onze dienstverlening.

Beter inzicht

Elke klant die in contact komt met onze servicedesk mag na een melding zijn mening geven in de vorm van sterren. Wij bellen elke KTO van minder dan drie sterren na om te leren van die situaties. Niet alleen ITON profiteert hiervan, maar ook de gebruikers van onze klanten. De klant krijgt op deze manier een beter inzicht in de onderlinge relatie.
Klant Tevredenheids Onderzoek

Transparant

De gemiddelde rating verschijnt binnenkort ook op onze website om hier zo transparant mogelijk in te zijn. Wij nemen de terugkoppeling uiterst serieus, want het biedt ons de mogelijkheid om te verbeteren.

Als eerste op de hoogte

Abonneer op onze nieuwsbrief

Logo-ITON-footer

Contact

> Neem contact op

Werken bij

> Kom bij ons werken

Gegevens

Landjuweel 20
3905 PG Veenendaal

Algemeen
088 070 06 00

Support
088 070 06 25
sd@iton.nl

Socials

     
ISO 27001 certificate
ISAE 3402