Docs

ITON Cloud Suite is een ecosysteem waarmee wij jouw organisatie kunnen helpen bij het behalen van succes.

Dat de wereld om ons heen razendsnel verandert kan niemand meer ontkennen. Ook jouw organisatie gaat hier vroeg of laat mee te maken krijgen. ITON heeft hier een eigen visie op ontwikkeld en daarmee een uniek dienstenaanbod gecreëerd.

Service management 

Met Service Level Management garandeert ITON de kwaliteit van dienstverlening aan jou als klant. De service manager is verantwoordelijk voor het bewaken van de dienstverlening en is jouw primaire contactpersoon. De service manager helpt jou het maximale uit jouw contract met ITON te halen.

Eindgebruikersondersteuning 

Met eindgebruikersondersteuning kunnen eindgebruikers bellen of mailen met de servicedesk van ITON. Eindgebruikers krijgen hiermee telefonische en/of elektronische ondersteuning bij het gebruik van Cloud Werkplekken, Office producten en problemen met andere diensten uit de Cloud Suite.

Beheeraccounts 

Op het moment dat je zelf werkzaamheden wil uitvoeren op delen van jouw IT-omgeving, of ondersteuning nodig heeft van een derde partij zoals een applicatieleverancier, kun je gebruik maken van een zogenoemd beheeraccount.