Selecteer een pagina
Customer Success Manager
Customer Success Manager

Het succes dat we dagelijks bij onze klanten brengen wordt gerealiseerd door onze fantastische collega’s die met veel passie, energie en vooral kennis en kunde werken om het de gebruikers zo prettig mogelijk te maken. Dat gaat een heel stuk verder dan alleen de mooiste technische oplossingen neerzetten. Om echt waarde te creëren, willen we in de huid van de klant kruipen, echt begrijpen wat waarde voor hen betekent, en dan samen blijvend bouwen aan de toekomst. Daarbij is jouw rol als Customer Success Manager cruciaal 

Wat ga je doen

Als Customer Success Manager speel jij een belangrijke rol bij digitale transformatie van onze klanten. Zo ben jij het eerste aanspreekpunt op tactisch en strategisch niveau en werk jij nauw samen met de klant voor het opstellen van een routekaart voor het ontwerp, uitrol en beheer van zijn digitale werkomgeving. Denk maar aan oplossingen op het gebied van schaalbare infrastructuur, veilig werken en datagedreven werken.  

Daarnaast ben jij de spin in het web als het gaat om alles wat met de klant te maken heeft. Je schakelt met het klantteam dat zich bezighoudt met de dagelijkse operatie rondom de klant. Je staat in nauw contact met de projectmanagers en onze technische experts om ervoor te zorgen dat nieuwe klanten zo soepel en succesvol mogelijk onboarden en blijft aan boord gedurende de gehele looptijd om continu samen met de klant blijvende waarde te creëren 

Je schakelt met accountmanagers als er zich commerciële mogelijkheden voordoen. Je hebt en geeft inzicht in de prestaties en KPI’s. Je organiseert inspiratiesessies en creëert nieuwe inzichten. Je draagt zorg dat de klant het maximale kan halen uit zijn contract gedurende de gehele levensduur en bespreekt dit dan ook regelmatig. 

Meer dan wie dan ook binnen ITON besef jij dat een klant geen project met een kop en een staart is, maar een relatie voor het leven die continu ontwikkeld moet blijven worden.  

Wij vragen

Welke eigenschappen zijn echt nodig? 

  • Sterke communicatieve vaardigheden waarmee je commitment van personen en teams creëert en versterkt; 
  • Een goed luisterend oor en de capaciteiten om als bruggenbouwer tussen technologie en business te acteren; 
  • Affiniteit met ontwikkelingen op het gebied van cloudtransformatie, informatieveiligheid, moderne werkplek en business innovatie; 
  • Een open mind en een honger naar nieuwe kennis; 
  • Een goed commercieel gevoel om kansen op korte en lange termijn af te wegen; 
  • Een hoge mate van zelfstandigheid; 
  • Passie en energie (en een beetje humor). 

Daarnaast is het handig als je goede voorkennis hebt, zodat je ook snel aan de slag kan: 

  • Hbo of academisch denk- en werkniveau; 
  • Kennis van bedrijfsprocessen, strategie en ontwikkeling; 
  • Een bewezen trackrecord van onboarding, behoud en uitbreiding van complexe accounts is een dikke pré; 
  • Kennis van en ervaring met ITIL, SAFe, Scrum, of vergelijkbare frameworks is ook wel lekker. 

Denk je dat je hier (nog) niet aan kunt voldoen, maar kun jij ons overtuigen dat dat allemaal geen probleem is? Dan ben je meer dan welkom om het te proberen! 

Wij bieden

We weten dat we veel van je vragen en daarvoor mag je ook iets verwachten. Daarom hebben we een paar voordelen voor jou: 

  • Een uitdagende baan met veel diversiteit bij één van de meest innovatieve service providers in Nederland; 
  • Een uitstekend salaris, aangevuld met meer dan prima secundaire arbeidsvoorwaarden; 
  • De kans om je in een razend tempo te ontwikkelen; 
  • De mogelijkheid om samen te werken met ontzettend leuke en slimme collega’s; 
  • Alle vrijheid om je eigen agenda in te delen en de balans te vinden tussen werken op kantoor en werken vanuit huis. 

Geïnteresseerd?

Dat kan toch bijna niet anders. Laat snel je CV achter bij pz@iton.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Als eerste op de hoogte

Abonneer op onze nieuwsbrief

Logo-ITON-footer

Contact

> Neem contact op

Werken bij

> Kom bij ons werken

Gegevens

Landjuweel 20
3905 PG Veenendaal

Algemeen
088 070 06 00

Support
088 070 06 25
sd@iton.nl

Socials

     
IBI | ISO27001 | ISAE3402
Share This