Contact

Nieuws


Met het warme weer toch 's avonds nog even een ijsje halen; in principe leek het vrij gemakkelijk. Echter was gisteravond bij de lokale fastfood keten iedereen in rep en roer, want betalen met de pinpas kon niet. De reden daarachter leek al vrij snel duidelijk: een massale pinstoring bij Maestro die het betaalverkeer onmogelijk maakte.

Gezien het feit dat ondergetekende normaliter geen geld bij zich draagt betekent dat al snel dat het ijsje dus niet doorgaat. En met het mislopen van het ijsje en met wat nu een miljoenenverlies blijkt voor de Nederlandse middenstand kwam ik tot de conclusie dat ik de volgende keer toch ook misschien wat contant geld op zak moet hebben.

Online back-up

Met contact geld heb ik extra zekerheid. Hetzelfde geld voor digitale bestanden. Wanneer alles zonder problemen werkt heeft niemand er erg in dat we ons beperken tot een enkele optie, maar wanneer er wat gebeurt waardoor we niet meer bij onze bestanden kunnen of niet kunnen betalen, hebben we pas door hoe belangrijk het is dat we opties hebben.

Daarom biedt ITON Azure Backup aan. Zo weet je zeker dat jouw gegevens altijd en overal veilig in de cloud staan. Ook wanneer er onverhoopt ineens iets gebeurt waardoor jij niet bij jouw gegevens kan. Een ijsje mislopen is al erg genoeg, laat staan dat bedrijfsdata van de laatste twee weken verloren gaat.