Webinar:

Gemeentewerkplek, lokaal of in de cloud?

Gemeentewerkplek, lokaal of in de cloud?

20 februari
2017

Werken op kantoor is ouderwets. Ook de ambtenaar moet tegenwoordig de wijk in of werkt buiten de muren van het stadskantoor. Gelukkig kunnen zij flexibel doorwerken. Toch?

Helaas is de praktijk weerbarstiger. Wegvallende verbindingen, wisselende dekking of ontbrekende wifi verbindingen maken het werken met een externe desktop niet veel leuker. Het alternatief is toch maar lokaal op de laptop opslaan, met alle gevolgen van dien op het moment dat de laptop kwijtraakt (door verlies of diefstal). Dat kan de bedoeling toch niet zijn?

Op maandag 20 februari om 15.00 uur informeren we u tijdens dit webinar door middel van pakkende voorbeelden en praktische oplossingen:

  • Hoe kunnen ambtenaren zowel profiteren van het gemak van de cloud als lokale beschikbaarheid van informatie?
  • Hoe kunnen ambtenaren veilig flexibel werken, zonder dat u de grip over gevoelige data kwijt raakt?
  • Welke technische middelen zijn er om uw gemeente te beschermen tegen de gevolgen van de Meldplicht datalekken en de komende Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)?

Overweegt uw gemeente een verbetering van de werkplek in 2017? Dan is dit webinar een uitstekend startpunt om te oriënteren op moderne veilige mogelijkheden.

Meld u hier aan voor dit webinar


Delen op Facebook Delen op Twitter Delen op LinkedIn Delen op Google+