Contact Support

Nieuws


ITON blijft altijd ontwikkelen en hecht daarom waarde aan de input van klanten. Vanaf 25 mei ontvangt elke beheerklant van ITON een klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Wij vinden het belangrijk om feedback te krijgen en dat te gebruiken voor de optimalisering van onze dienstverlening.

Beter inzicht

Elke klant die in contact komt met onze servicedesk mag na een melding zijn mening geven in de vorm van sterren. Wij bellen elke KTO van minder dan drie sterren na om te leren van die situaties. Niet alleen ITON profiteert hiervan, maar ook de gebruikers van onze klanten. De klant krijgt op deze manier een beter inzicht in de onderlinge relatie.

Transparant

De gemiddelde rating verschijnt binnenkort ook op onze website om hier zo transparant mogelijk in te zijn. Wij nemen de terugkoppeling uiterst serieus, want het biedt ons de mogelijkheid om te verbeteren. Meer weten over de KTO? Neem dan via het formulier hieronder contact met ons op.